درخواست جمعیت عمل اسلامی بحرین برای تصویب قوانین مبارزه با اسلام هراسی 

جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین در واکنش به هتک حرمت قرآن تصویب قوانین مبارزه با اسلام هراسی را خواستار شد.

شیخ عبد الله الصالح، جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: نخستین باری نیست که در سوئد و اروپا به مقدسات اسلامی و قرآن کریم توهین و اهانت می‌شود.

شیخ عبد الله الصالح گفت: این نشان دهنده نفاق و درویی غرب است که شعار‌های مشخصی را سر می‌دهند، اما خود آن‌ها در مسائل مربوط به اسلام و مسلمانان به این شعار‌ها پایبند نیستند. به اصطلاع بر آزادی و احترام به عقاید مردم تاکید می‌کنند، اما در مسائل مربوط به اسلام مردم را بر دشمنی، خصومت و اسلام هراسی تشویق می‌کنند.

جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین افزود: این جنایت‌ها متوقف نخواهد شد جز اینکه سوئد با واکنش قوی، محکم و قطعی مواجه شود. مسلمانان کم و ضعیف نیستند و باید قدرت خودشان را در مقابل آن‌ها به نمایش بگذارند.

شیخ عبد الله الصالح گفت: از موضع دولت عراق که درخواست کرد عامل آتش زدن قران را تحویل این کشور دهند تقدیر و تجلیل می‌کنیم. همچنین از موضع وزارت امور خارجه ایران که اعزام سفیرش را به سوئد در اعتراض به این حادثه به تاخیر انداخت تقدیر و تشکر می‌کنیم.

جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین گفت: خواستار تصویب قوانین احترام به شرایع و ادیان آسمانی، کتب آسمانی و نماد‌های آسمانی هستیم که به هیچ عنوان به آن‌ها توهین و اهانت نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار